Dagens att göra

Eftersom min självdisciplin ibland (läs; oftast) dippar så brukar jag skriva upp en att-göra-lista och sedan bocka av efterhand. För det mesta blir sakerna gjorda då och som det ser ut nu är det exakt något sådant som måste till. Here we go:

  • Tvätta
  • Bädda rent
  • Damma och dammsuga
  • Städa badrummet
  • Städa till undulaten (är undulatvakt till min mor när hon latar sig på en solig ö utanför Venezuela...)
  • Skriva lite på arbetet
  • Bära upp julsaker på vinden
  • Hämta ner icke-julsaker från vinden 

Ja, det var väl det. Det ser aldrig så mycket ut när man ser det i skrift. Däremot när allt rusar runt i huvudet verkar det mer, men detta borde inte ta mer än 2 timmar. Då är det bara att sätta på lite bra städmusik (schlager och ABBA funkar altid) och sätta igång. Jag återkommer senare med hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0