Tufft schema

Klarade jag då det tuffa schema som var halvplanerat inför dagen? Det var tufft, det ska jag verkligen inte ljuga om. Allt har faktiskt nästan klarats av. Den där förflyttningen från schteket i solen till slappandet i skuggan var jobbig, men jag klarade av det.

Dock blir det nog inte att vi åker ut med kajak idag (eller alls). Jag har ingen direkt känsla för det. Jag vill inte se vattenytan nu när jag vet vilket härligt fiskliv som finns nedanför :-) Men om sambon verkligen vill så åker vi ut imorgon.

Sunset Cruisen är inte förrän vid 18:30 (när jag skriver detta är klockan 17:00) så om något världsomvälvande händer på den återkommer jag med info om det senare. Hoppas dock på att få se delfiner denna gång, då vi inte fick se några när vi åkte en liknande tur på förra ön. Det kommer alldeles säkert bli en fantastisk solnedgång då det är helt klart och inte ett moln i sikte :-)

Förresten om någon tror att jag har slutat upp med spa-härligheterna så tror ni helt fel. Imorgon förmiddag kl. 11:00 så ska jag få pedikyr. Varför? För att det är så sjukt härligt och för att fötterna är ganska trötta och tråkiga efter att ha gått barfota i två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0