Tillbaka i Sverige

Jag tänkte skriva "Tillbaka till Svedala", men det funkar inte riktigt när jag ju faktiskt är född och uppvuxen i Svedala...

Efter en flygresa på 10 timmar så landade vi på Arlanda vid 02:30 i morse. När vi gick i ett sömnrus till ankomsthallen så står där en glad kvinna från Fritidsresor och säger "God Morgon!" med ett leende på läpparna! Vad hände där? Vaddå god morgon? Vi har flugit från ett 30 gradigt paradis till -4 grader och har dessutom suttit på ett plan i tio timmar och vad är det första vi hör? "God morgon!" Jisses... Ja, ni som känner mig vet vad jag tycker om människor som är för glada. Det är FEJK!

Just nu hänger vi hos sambons syster i Stockholm och väntar på att vi ska ta tåget tillbaka till gamla härliga Malmö. :-)

Vi hörs senare. Ska bli kul att se om jag kan hålla mig vaken hela kvällen. Klockan för oss är +5 timmar. Lite godis och B&J's kan nog hålla mig vaken.

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Välkommen him! =) Hoppas vi kan ses snart. Kram

2009-02-09 @ 17:55:49
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0