Om, om igen

Min käre bror efterlyser inför-snack till deltävling 2, som går av stapeln ikväll 20:00. Tja, vad kan jag säga mer än: 
LILI & SUSIE! De har inte varit i ropet på 20 år då de senaste var med i festivalen.

Då (1989) gick festivalen för första gången i Globen och Tommy Nilsson stod som segrare med En dag (han blev sedan 4 i ESC - kanske på grund av pudelfrillan?). Dock är det bidraget Okey! Okey! med systrarna Päivärinta (eller vad dom heter?) som jag minns bäst. Eller vaddå minns? Jag minns alla bidrag, men sen har jag ju sett alla festivaler sedan 1986 om och om igen... Att jag är freak sa jag va?

Nu vet jag inte riktigt vad det var jag ville säga med detta inlägg. Jag lovar rapporter under kvällen liknande den om deltävling 1. Men nu måste jag göra mig i ordning då JYSM och Pro ankommer om 40 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0