Ola/Danny - vem är vem?

Så var det lördag igen och ikväll blir det min sista direktrapport om festivalen och deltagarna. Nästa vecka är jag nämligen på plats i Malmö Arena för att se den fjärde deltävlingen live. Det kommer bli helt galet roligt! Trist bara att Malmö (enligt mig) fått det tråkigaste startfältet på pappret. Borde inte staden som upptäckte Carola få bättre artister? Men, men det smällar man får ta, et blir säkert lika roligt i alla fall. :-)

Nu blir det mat, lite SATC och sedan hörs vi senare. Mina förhandsfavoriter, utan att ha hört låtarna, är så klart BWO. Många tror nog att jag, eftersom jag är uttalad pojkbandsnörd, kommer heja på EMD. Helt fel! Svenska pojkband räknas inte. Jag har aldrig lyssnat på EMD och dessutom lär jag mig aldrig vem som är Idol-Ola och vem som är Idol-Danny. Trodde ett tag att dom var samma person och tänkte att det var fan vad han hinner med mycket; både Let's Dance och Melodifestivalen med Love in Stereo. Visade sig att det var två (o)lika personer. Så kan det gå när det spottas ut för många Idol-pojkar på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0