JYSM

För en dryg vecka sedan fyllde en nära vän till mig år. Hon har under de senare åren, och framförallt det senaste året, blivit en av mina närmaste vänner och jag hoppas att denna vänskap kommer att fortsätta trots att våra lördags-dejter nu inte längre fortgår. Hon betyder väldigt mycket för mig och jag hoppas att hon vet detta.

 

Hur återbetalar jag då denna vänskap? Jo, medan hon sliter i kylan hemma i Malmö med jobb och skola så hänger jag på en paradisö och glömmer bort hennes födelsedag… Inte nog med att jag nu efter min examen inte längre håller henne sällskap 8 timmar varje lördag (okej, jag jobbade lite också…), jag glömmer även bort att gratulera henne på hennes födelsedag. Detta är inte acceptabelt.

 

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt kära JYSM. Hoppas du hade en underbar födelsedag. En present från Maldiverna inhandlades till dig för några dagar sedan och då kan även tilläggas att du förmodligen är den enda som kommer att få en present (ok, förmodligen någon i min familj också :-)).

 

Förlåt! Och grattis i efterskott! Nu är vi lika gamla i två månader ;-)


Kommentarer
Postat av: JYSM

Tack så mycket! Härlig solsemester med korallblått vatten är helt okej anledning att glömma en födelsedag, och present låter spännande:-)



Jag saknar dig massor på lördagarna, vem ska jag nu prata schlager med när säsongen nu börjar??!



Kram

2009-02-04 @ 18:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0