Ung och gammal

Idag när jag var i stan med mamma så såg jag något väldigt upprörande. Fast frågan är om det egentligen är så upprörande och jag bara reagerar för att jag börjar bli vuxen? Ni får avgöra:

Vi satt och fikade inne på Hansagallerian, på fiket som ligger mitt på "inomhustorget" mellan butikerna. Och där i en av sofforna satt en tjej och en kille i kanske 15-årsåldern och tokhånglade! Eller han satt i soffan och hon satt grensle över hans knä. Jag snackar ordentligt hångel här nu! Sådant hångel som under 30-talet hade klassats som porr...

Så, vad tycker ni? Är det ok att hångla på detta vis på allmän plats?

Kommentarer
Postat av: Data-Danne

Typ så här?

http://www.expressen.tv/noje/1.1512721/har-har-de-offentlig-sex-i-bowlinghall

2009-12-30 @ 11:27:40
Postat av: Kimzan

det är okej att hångla offentligt, men det är inte okej att grensla någon och tokhångla på offentlig plats!

2009-12-30 @ 17:36:32
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Annelie

Nja, var sak har sin tid tycker jag. Sen skulle jag tro att jag anses som pryd av vissa.

2009-12-31 @ 14:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0