Thomas Sabo

Idag fick jag äntligen mitt Thomas Sabo-armabnd på posten från Lyxxa. Önskade mig ett julklapp, men då jag inte fick något (fick ju en hela massa andra fina saker istället) så köpte jag ett som en försenad julklapp till mig själv. Jag var nere i Thomas Sabo-butiken i stan, men där var de slut. Hittade istället en butik på nätet som sålde sådana.

Beställde den bredast länken.

 

Tanken med detta arband är att man ska köpa små berlocker till och det finns en hel uppsjö av olika. Allt från bokstäver, körsbär, handväskor, skor till bilar, pärlor, änglar, dödsskallar etc etc. Listan kan göras lång.

Jag vill att de berlocker jag köper till ska betyda något och inte bara vara en kul figur, och hade bestämt att den första skulle ha något med pappa att göra. Jag letade och funderade och hittade til slut dessa fina änglavingar formade som ett hjärta och tyckte den berlocken var perfekt.

Fin va?

Nu är jag sugen på att köpa fler, men då de kostar mellan 200-700 kr st (finns så klart de som är tokigt mycket dyrare också) så får jag köpa dem lite då och då. Nästa blir nog min månadssten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0