Kimzans fel!

Tio första:

Första bästa kompis: Therese Jönsson. Vi är fortfarande nära vänner och har varit så sedan vi var 4 år.

Första bil: Varför ska vi ha bil när vi kan låna gratis? ;-)

Första kärlek: Joakim Persson. Jag var 8 år och han var 10 år. Jag fick kärleksbrev och hela köret :-) Han hälsar fortfarande på min mamma om han träffar henne ute. :-)

Första husdjur: Men herregud, vi hade hur många djur som helst hela tiden. Var det en av undulaterna kanske? Eller ett marsvin? En kanin? Hunden? Hamstrarna? Fiskarna?

Första semester: Hur ska jag komma ihåg det? Den första jag kommer ihåg lite av var Öland 1986. Först utlandssemestern var Spanien 1990.
 
Första jobb: På ett dagis i Svedala

Första köpta skiva: Om med Niklas Strömstedt tror jag... Första CD'n var iaf Much More med Carola. :-)

Första riktiga kärlek: Magnus Svensson. Vi är fortfarande goda vänner. Han är underbar! Men nu har jag hittat min sista riktiga kärlek och den är den bästa :-)

Första piercing: Öronen

Första konsert: Carola och Herrey's i Folkets Park 1984.

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Ölen som är sjätteplacerad på ratebeer.com. Drack en halv sådan i tisdags.

Senaste bilfärd: I går när jag körde till och från träningen på Johanneslust

Senaste filmen du såg: Harry Poter and the Half Blood Prince, för andra gången.

Senaste ringda telefonsamtal: Till sambon

Senaste badet: I tisdags blev det kvällsbad på Sibbarp. Härligt!.

Senast spelade cd: Kommer jag inte ihåg. Lyssnar bara på Spotify eller min Ipod.

Senaste kyss: 20 minuter sedan

Senaste måltiden: en halv honey oat med tonfisk från Subway. Mums!

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Gick på studentbalen med en nära vän, men vet inte om det kan kallas date?

Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Nej

Blivit kär vid första ögonkastet: Beror på hur man ser det, så jag säger nja.

Fastnad med blicken i någons urringning: Så klart! Det har väl alla!

Fått ditt hjärta krossat: Inte krossat krossat, men så klart är aldrig kul när ett förhållande tar slut. Det har dock aldrig kommit plötsligt eller berott på elaka omständigheter.

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Tyvärr har jag det.

Haft ett one night stand: Ja det har jag. Men inte 5-i-3 varianten (d.v.s. inga jag ångrar)

Busringt till någon: Det har väl alla gjort som barn? Nu skulle jag inte våga; är lite telefonrädd.

Sju saker du har på dig just nu:

Trosor
BH
T-shirt
Hårklämma
Nagellack
Ehhhh... det var nog det...

Sex saker du gjort idag

Jobbat
Varit på Systemet
Gått ut med hundarna
Svurit över en jävla Malmöfestivalen
Pussat på min sambo
Jublat över att det äntligen är fredag

Fem favoritsaker utan rangordning:

Min Macbook
Min Mulberry
Min Dior
Min studentring
Min rosa filofax


Fyra personer du skulle kunna berätta allt för utan rangordning:

Tobias
Mamma
Sara
Sandra

Tre val:

Blått eller rött: Blått

Sommar eller vinter: Sommar

Choklad eller chips: Inte överförtjust i något, men måste jag välja blir det choklad.

Två saker du vill göra innan du dör:

  • Åka till Sydney
  • Bo utomlands

En önskan:


10 minuter med pappa.

Kommentarer
Postat av: Kimzan

hihi jag tar på mig skulden =)

Roligt att läsa!



Gillade din önskan mest <3

2009-08-15 @ 08:41:30
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cookie, glad att jag "made the cut" så att säga! :)

2009-08-16 @ 18:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0