Yrrolkväll

Igår var jag bjuden hem till underbara Kimzan och hennes man för en Yrrolkväll. Det var fantastiskt roligt, vilket det alltid är när man träffar Kim :-) Jag bjöds på Tacopaj och till efterrätt blev det citronfromage. Riktigt riktigt smarrigt! Skriver inte så mycket om det här eftersom Kimzan skrivit ett fint inlägg i sin blogg. Ett inlägg där hon dessutom får mig att framstå som en underbar person ;-) Så missa inte det! Eftersom Kimzan delade med sig av sitt favorityrrolcitat, så kommer mitt här:


"Aaachtuuung - Ach betyder "med" och Tung är tyska för "tuning". Radiodelen ska in där." :-)

Kimzan hade dessutom varit så härlig att hon senarelagt dotterns nap så att jag kunde leka med henne till lite senare. Hon är såååå söt! Och alltid glad (nu pratar jag om dottern Freja, även om det passar in på henne mamma också :-)) Jag tog mig friheten att sno ett par av bilderna från Kimzans blogg (Kim, säg till om det inte är ok).





Kommentarer
Postat av: Kimzan

Det är okej! Jag skickar fakturan direkt till cdon ;)

Tack för igår!

2009-04-07 @ 17:51:39
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0