Foton, men på vad?

Nyss hemkommen från en middag hemma hos svärföräldrarna nere i Ljunghusen. Blev först en lång promenad med hundarna på stranden och sedan Wallenbergare och potatis till mat. Det var lika härligt som det låter. Nästa gång vi ska dit är det långfredag och stort påskgille med min och sambons familjer. :-)

Fick förresten äntligen hämtat hem sladden till min kamera så nu kanske jag efter mycket om och men kan få upp lite fler vardagsbilder. För ni är naturligtvis trötta på att de enda bilderna jag lägger upp är från Maldiverna. ;) Kan dock inte garantera att det blir några bra bilder eftersom kameran har några år på nacken och inte är tiptop. Det är dock bättre än inget... Eller?

Eftersom kameran och kamerasladden nu är på plats vill jag veta från er; vad vill ni se för bilder? Ni får komma med alla förslag så länge de inte är snuskiga. Hör du det Data-Danne?

Kommentarer
Postat av: Data-Danne

Nu får du lugna dig. Varför skulle jag komma med snuskiga förslag? Sådana avlämnar jag endast till min sambo, på fredagkvällar och andra högtidliga tillfällen. ;)

2009-04-02 @ 23:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0