Foton i mängder!

Ja, det har ju inte riktigt blivit så... Kameran var inte laddad förrän sent igårkväll och ärligt talat så har det inte funnits så mycket kul att fota på jobbet. Men det utlovas bättring från min sida!

Helgplaner då? Idag verkar det som det blir grill nere i Ljunghusen. Trevligt! Blir årets första grill för min del. Sedan imorgon bär det av till min kära mor i Höör och sedan blir det kalas i Vinslöv för mina brorsöner som fyller 14 resp 16 år. Och ni behövr inte vara oroliga pojkar, presenter är inhandlade :-) På söndag blir det fika med Emma och sedan träning. Fullspäckat schema (typ) men bara roligheter!

Hur ser era helgplaner ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0