Förslappad

Idag sätter det igång igen. Nu har jag tagit det lugnt alldeles för länge. Även om det varit riktigt nice att vara bara och göra ingenting. Men som sagt, så är dags att börja igen. Jag talar naturligtvis om träningen. På grund av (tack vare?) besöket från Noll-Åttan så har det inte blivit träning sedan i torsdags. Då var det iofs ett mördarpass, men man kan inte leva på det mer än ett par dagar. Så idag har jag bokat in mig på Stationsjympa, vilket har seglat upp som mitt favoritpass faktiskt. :-) Härligt med pass där det är högt tempo och jag får ta ut mig riktigt ordentligt.

Hoppas jag får sällskap av Kimzan idag :-) Så det är vad jag ska göra denna tisdag. Tisdagar som för övrigt är veckans tråkigaste dag, men det känns lite roligare när jag har träingen att se framemot. HUr tar ni er igenom tråk-tisdagar?

Kommentarer
Postat av: Data-Danne

Vad är Stationsgympa? Att man springer runt som en dåre, som om man sprang runt på stationen för att leta efter rätt spår när man skulle med tåget?

2009-04-28 @ 10:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0