Blandade foton

Ännu en härlig vårdag. Eftersom det är dag före röd dag idag så stack jag från jobbet redan vid 13:30 och cyklade hem i det underbara vårvädret. Jag tog sedan med sambon ut på en lång promenad då vi av någon anledning hade spridit ut 2 av våra cyklar på olika ställen i stan. Så vi traskade först bort till KB och sedan bort till Mobilia. Dessvärre hittade vi bara en av cyklarna, men det är smällar man får ta och förluster man får räkna med i den här stan. Jag tog en snabb vända in på Kicks på Mobilia och shoppade lite (jag behöver hjälp att kunna motstå krämer och smink...)


Det blev torrschampoo från Björn Axén, pormaskplåster från Nivea, rouge Maybelline, mineralfoundation Maybelline och en nagelpolerare från Depend.


På vägen hem gick vi genom Pildammsparken och det kändes som att hela stan tog en eftermiddagspromenad i parken. Eller halva stan iaf, resten satt nog på någon uteservering runt Möllan eller Lilla Torg :-) Jag blev i varje fall väldigt glad när jag såg att de hade planterat underbara vårblommor i gången vid Margaretapaviljongen.


Kanske inte världens bästa bild, men ni får tro mig när jag säger att det var väldigt fint :-)

Jag hoppas ni alla får en underbar påsk och sätter i er onaturligt stora mängder med ägg och påskgodis! Det kommer förmodligen jag att göra. Imorgon blir det nämligen först påskbrunch hos en vän kl. 11:00 och sedan blir det påskagille hemma hos sambons föräldrar kl. 14:00 med hela familjen.

GLAD PÅSK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0