Bättre sent än aldrig?

Humör: FREDAG FREDAG FREDAG! Frågor?
Gjort: Jobbat. Håller nu på att tvätta
Planer: Ta det lugnt! Sambon är på herrmiddag, så jag ska slappa i soffan med sushi, cola light, godis och nötter :-)
Ser på: Växten i fönstret som behöver vattnas...
Lyssnar på: Fågelkvitter
Läser: Ska snart sätta mig och fortsätte på härliga Östermalmsmorden
Dricker: Inget just nu. Sugen på grapefruktjuice.
Äter: Inget.
Bästa: Att det är helg och jag får vara ledig i två härliga dagar! Jobbångesten är lååångt borta!
Sämsta: Nu ska vi inte tänka så! Det är sol, det är vår, det är helg och imorgon ska jag shoppa :)
Barn: Nej, inget sånt
Väder: Sol, sol, sol! Vååååren är häääääääär! <---- Hoppas det får stå kvar i många dagar!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det gläder mig att du är så anspråkslös en fredagskväll.

Hade jag visst att din karl också var på herrmiddag (tro det eller ej, DD är medlem i herrklubb och ikväll var det samling vid pumpen (ölpump-ARNA kanske snarare)) så hade vi ju kunnat haft en dejt. :)

Kram/Annelie

2009-04-04 @ 00:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0