08

Idag var det dags för stationsjympa igen. Jag har verkligen börjat gilla det passet ordentligt :-) Vilket ni kanske märker eftersom jag drar mig varje vecka. Idag var det den bästa träningen på länge! Orkade mer och hade mer energi än vad jag haft tidigare. Beror så klart på att jag idag var noga med att äta ett ordentligt mellanmål drygt två timmar förepasset - tre knäckemackor med makrill och ett äpple - klarade därför ta i mer.

Men kvällen träningspass blir troligtvis det enda denna vecka eftersom resten av dagarna är fullbokade och till helgen är det stora grejor på gång. Till helgen kommer Noll-åttan ner till Skåneland och et ska bli så sjukt roligt! Jag, Sara och Noll-åttan tillsammans igen och det var alldeles för länge sedan. När Noll-åttan pluggade här nere hängde vi en hel del, men tråkiga omständigheter gjorde att Noll-åttan flyttade upp igen och vi saknar henne jäääättemycket! Så till helgen blir det tjejsnack, vin, tjejsnack, drinkar, tjejsnack och fantastiskt mycket skratt! :-) I can't wait!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta kallamig 08:a jäkla subba! ;)

2009-04-21 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0